zaterdag 10 oktober 2009

Parijs & Neale


Mijn eerste ervaring met Parijs heeft uitstekend uitgepakt; een appartementje midden in Parijs, goed gezelschap, mooie mensen ontmoet en veel geleerd op allerlei vlakken!

Dinsdag 6 oktober was een topdag, Russell was uitgenodigd door Humanity's Team Frankrijk om een presentatie te houden over zijn 1mandala project. Voor 1000 man! Hij mocht een kwartier spreken voordat het officiele programma begon, een speech van Neale Donald Walsche, een zeer bekende Amerikaans auteur, oa. van 'Ongewoon gesprek met God'.

Mensen die praten over energie, intenties, de 'new age', divinity, liefde en free hugs....voor mij was het een regelrechte shock. Ik heb werkelijk gedacht dat ik op een andere planeet was. Misschien was dat ook wel zo! Halverwege de dag ben ik echter 'geland' en besloten dat ik dit alles best kan begrijpen.

Bovendien had ik mezelf een fantastische taak toegeeigend, ik heb een prachtige spiegelreflex camera uit iemands handen gegritst en het hele evenement gefotografeerd, 5gb aan foto's gemaakt. Ze komen waarschijnlijk op de site, http://www.humanitysteam.fr/.

Nog twee weekjes in Nederland om alles af te ronden en dan mag ik weer terug! Terug naar een huissleutel van een appartementje in Parijs en een Metropas...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten