dinsdag 29 september 2009

Dream on!


Mijn allerliefste Russell zegt altijd: 'als je iets wilt, hoef je alleen maar je intensie uit te spreken, dan gebeurt het vanzelf'. 't zeker waar!

Als je iets droomt of denkt, blijft het vaak maar bij dromen. Zodra je erover praat of blogt wordt het pas echt!

Mijn droom 'Parijs' komt nu razendsnel dichterbij. Binnenkort zit ik midden in deze bruisende, Franse stad, ga ik allerlei mooie mensen ontmoeten, Frans babbelend overal, met iedereen.

Ik ga een leuk baantje zoeken, in de horeca of in een schattig Frans bakkerijtje. Via via komt er vast een geschikte kamer of appartement op mijn pad of ik kan via de site http://www.couchsurfing.com/ een willkeurige bank/kamertje uitzoeken om te blijven slapen.

En ga ik me in het 'verenigingsleven' storten! Een salsa/zouk cursus, yogalessen en misschien is er wel een toffe handbalvereniging! Een google op handball Paris belooft veel goeds!

Hoe dan ook, het wordt fantastisch.

Zonder dromen, geen toekomst!
Dream on!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten