zaterdag 31 oktober 2009

Halloween

En ik blijf maar bloggen. Op een één of andere manier moet 't er allemaal meteen uit, dus doe ik dat maar. Zoveel indrukken en mijn hoofd zit zo vol met van alles. Het is dus erg fijn om een uitlaatklep te hebben.

Ik had gisteren met Shanti afgesproken, of eigenlijk ben ik op goed geluk naar haar Yoga klasje gefietst(!) om haar weer een dikke knuffel te geven. Ik heb haar ontmoet op het Neale Donald Walsch congres en wilde haar absoluut nog eens ontmoeten. Wat een fantastische vrouw! De yogales heb ik helaas gemist, ik was hopeloos verdwaald in Parijs. Nu ben ik redelijk goed georienteerd en kaartlezen kan ik ook, maar heb het evengoed gepresteerd om een perfect rondje te rijden in de stad. Vloekend en tierend maar weer terug gereden om een uur te laat op plaats van bestemming te komen.

Maar goed, 't was heerlijk om Shanti weer te zien. Ik ben direct meegesleurd naar haar kersverse nieuwe vriend, waar we fantastisch hebben geluncht. Iemand ooit Kaki op? Hebben we dat uberhaupt in Nederland? Anyhow, it is divine!

Ik baal er wel van niet direct mee te kunnen babbelen in 't Frans. Maar ach, wat wil je na een week! Toch voelt 't stom en ik word er erg onzeker van.

Shanti's Engels is gelukkig prima en we hebben de hele middag gebabbeld. Heerlijk!

Vandaag is 't Halloween, tijd om een feestje te zoeken ergens, haha! Eén optie heb ik al, een leuk Italiaans, zigeuner bandje Guappacarto treedt vanavond op, op een boot -La Dame de Canton- aan de Seine. Ik ga maar 'ns kijken. Eng? JA!

1 opmerking:

  1. Hela. Ik zie het wel weer. Abby heeft het alweer prima voor elkaar. Eerlijk gezegd had ik ook niet anders verwacht van een ervaren wereldreiziger.

    Dat Frans komt vast ook wel goed. Heb je al iets van lessen geregeld?

    Halloween.. jeetje.. de tijd gaat snel. Ik kan me nog herinneren dat ik met Halloween vorig jaar in Hollywood zat om een feestje te vieren. Ik moet echt weer gaan reizen :P

    Ben benieuwd hoe de Fransen dat vieren.. met brie en stokbrood waarschijnlijk :)

    Groetjes en geniet ;)
    X Paul

    BeantwoordenVerwijderen