zondag 25 oktober 2009

Feest & Vertrek

ZO! Afgelopen vrijdag mijn afscheidsborrel in de Beurs. Het was feest! Allemaal ontzettend bedankt voor de mooie woorden op kaarten of post-its, sms of mail, voor de cadeautjes (de meeste gelukkig op reisformaat), voor alle knuffels, de ‘ahhhh-ik-ga-je-toch-echt-missen’-uitspattingen en alle mooie, prachtige geluk- en succeswensingen.

De afgelopen twee dagen waren meer dan hectisch, op een gegeven moment ontstaat er een soort roes waar je niet meer uitkomt en moet je uitkijken dat je je doel, dromen en motieven niet uit het oog verliest.

Met een kater, twee tassen en een fiets op een prachtig vergaarde fiets-imperial zit ik 'as we speak' op mijn nieuwe netbookje in de auto te typen. Dat is op zich al heel gaaf! Martin en Marloes hebben ook zin in een gezellig weekendje Parijs, dus dat zit wel snor.
En ik kan ik alle vrijheid en blijheid zeggen dat ik voor vanavond weet waar ik slaap en dat is het wel zo’n beetje. Plannen? Ja! Heel veel! Eerst maar eens een zeer exclusief appartementje zoeken op een toplocatie voor een spotprijsje.

Gewoon door blijven dromen natuurlijk.

Voorwaarts!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten