maandag 19 oktober 2009

Changing plans


Russell en ik in Parijs afgelopen week

Okay, okay toegegeven...het originele plan was om alleen Parijs in te duiken en te zien waar het schip strandt. Maar toen de plannen wijzigden en Russell vertelde dat hij gezellig een maand bij me in Parijs mee kwam genieten, vond ik dat natuurlijk helemaal fantastisch.

De plannen zijn wederom gewijzigd. En da's niet heel erg fijn, in deze reeds spannende en onzekere periode. Russell heeft besloten niet naar Parijs te komen, vanwege zijn gezondheid. Sterker nog, hij keert terug naar Canada om zich te laten onderzoeken. Zeer begrijpelijk uiteraard, gezondheid gaat absoluut voor.

Voor mij was het even omschakelen. Ik heb alles op alles gezet om voor ons beide een prachtig, mooi gelocaliseerd appartement te vinden en nu gaat dat misschien niet door.

Maar misschien ook wel! Kan natuurlijk ook in mijn eentje verder zoeken (en vinden!). En ja, ik denk dat het zo veel beter is. Ik moet deze gigantische grote stap in mijn eentje maken, zo blijkt wel weer.

Maar toch jammer.

Mijn lift naar Parijs is geregeld, ik heb lang gedacht dat Parkfeester Rob me zou liften, het worden uiteindelijk Marloes & Martin! Allen uiteraard waanzinnig bedankt voor dat geweldige aanbod.

Zaterdag 24 oktober 2009 is de grote dag!

2 opmerkingen:

  1. Hi Abby,

    Wat een pech; zonder Russell naar Parijs! Of toch niet? Nieuwe ronde, nieuwe kansen...Voor elke deur die dicht gaat, gaat een ander open, toch? ja die spreekwoorden proberen wij er wel in te houden hier, al is het wat minder grappig als "nieuwe" spreekwoorden niet meer worden opgeschreven. Wat dacht van een schaap in wolfskleren... kwam Mark gisteren mee! Maar je gaat het alleen echt wel redden in parijs zolang je maar let op die "schapen"!
    Sterkte en beterschap voor Russell

    Veel plezier op je afscheid en ik blijf je avonturen volgen!

    marieke :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor de achterblijvers was vrijdag 23 oktober natuurlijk 'de grote dag'. Gelukkig kan ik je blijven volgen via jouw blog. Ga ik doen!
    Kan ik zien of je 25 juli 2010, finish Tour én mijn verjaardag, nog in Parijs bent..... ;~)

    BeantwoordenVerwijderen