vrijdag 16 oktober 2009

Laatste week


Moeders helpt mee mijn voor- en achtertuin onkruid vrij te maken!

Wie wel eens bij is geweest, weet vast van mijn eeuwig durende battle tegen het woekerende onkruid. Dat ga ik zeker niet missen aan dit huisje!

Nog 1 weekje. Mijn huis raakt leeg. Met verhuizen is het zo dat de spullen enkel verplaatst worden en indien nodig vervangen. Dit is toch iets anders. Een mens heeft best veel spulletjes en het is een heel karwei om bewust alles in je handen te hebben gehad met de vraag: verkopen, weggooien of bewaren?

De komende maand zal ik in Parijs een prachtig, ruim appartement betrekken op een superlocatie in 't centrum van Parijs, samen met Russell. We gaan gewoon een maandje samenwonen! Ff relaxen! Vanuit daar zie ik wel weer verder, baantje in de toeristische sector misschien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten