woensdag 25 november 2009

The Abbey bookshop2

Allereerst wil ik alle mensen bedanken voor alle mails en reacties die op mijn blogberichten ontvang! Er gebeuren waanzinnige dingen op dit kleine stukje internet, en ik vind het fantastich! Dank, dank!

Dan, zou ik het nu graag willen hebben over The Abbey Bookshop. Er blijven daar magische en bizarre dingen gebeuren; vreemde taken, momenten en mensen. Kortom, echt iets voor mij!

Om een idee te geven: de twee belangrijkste taken van een employee in The Abbey Bookshop: Opgestapelde boeken die dreigen om te vallen hebben de 1e prioriteit! Tweede prioriteit is te zorgen dat er doorgang is voor de klanten, zonder dat ze hun nek breken over de boeken.

Brian heeft in de afgelopen 20 jaar zoveel boeken verzameld dat de winkel meer een boekenstapel is met een stenen frame.

Foto's volgen. Beloofd. Maar je moet het zien om te geloven!

En dan de klanten en bezoekers van alle soorten, maten en nationaliteiten: Zwervers die om koffie vragen, beroemde schrijvers en schrijvers in wording, kunstenaars, musici, babbelaars, boekliefhebbers, verbaasde toeristen, en natuurlijk veel Canadezen.

Er is nog zoveel meer! Ik moet het echt eens goed opschrijven. Brian organiseert namelijk een 'schrijvers-feest' aankomende kerst. Geen cadeaus, maar je wordt wel geacht een verhaal mee te nemen, van max. een half uur 'performing'. Nu blog ik wel, maar schrijven? Da's andere koek!

Inpiratie te over, dat wel!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten