zondag 4 april 2010

Holy Tolito!

Alle stress van het verlaten van 't prachtige appartement in Parijs, spullen re-organiseren, vliegen etc. is na de eerste dag in Manila of eigenlijk Alabang geheel verdwenen. Of wellicht heb ik het eruit gezweten, want mijn hemel wat is het hier warm!

De ingredienten voor een aards paradijsje zijn hier allen voorhanden; lekker weer (33 graden, precies goed!), lekker eten, een gigafantastisch paleiselijk huis, zwembad en uiteraard een geweldig gezelschap!

Heerlijk om hier te zijn! Bij mijn vader en Annemiek in een vreemd Phillipijns huis boordevol Hollandse spullen. En om Russell aan mijn vader voor te stellen! Best een beetje vreemd.

Big John maakt hier de boel compleet. John is Amerikaan, een oud-collega van mijn vader; je weet wel zo'n ras-Amerikaan met op elke vingertop een prachtig stoer levensverhaal, een bulderlach en de meest grappige, bizarre en oer-Amerikaanse uitspraken !

Holy Tolito indeed!

2 opmerkingen:

  1. Marloes Grooten6 april 2010 om 14:37

    JA da's fijn?! Nu heb ik er spijt van dat ik je blog gelezen heb; je wordt hartelijk bedankt!
    De zon schijnt nu in Nederland, maar ja... dat haalt het natuurlijk niet bij de Phillipijnse temperaturen en sfeer.
    Tssss, ik doe net alsof het me helemaal niets doet dat jij zo aan het genieten bent, en ik niet ;-)

    Kus, Loesje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik moet Marloes wel een beetje gelijk geven toch. Die zon hier is wel leuk, maar het is geen Philli... maar goed.. over een tijdje wisselenw e elkaar weer af (hoop ik) Dan kan jij weer lekker werken en ga ik in de zon zitten 8)

    Cheers! Paul

    BeantwoordenVerwijderen