maandag 4 januari 2010

Verhuizen....alweer!

Gisterenavond ben ik naar Bercy cinema geweest. Naar Avatar, wat is overigens een absolute aanrader is maar dat terzijde.

Op weg terug naar huis was ik al mijn 'metro-bezigheden' vergeten, wat zoveel is als een Ipod, MP3 speler, een boek, pen & papier of de Parisien, de Parijse krant. Het is onvermijdelijk dat je dan gaat piekeren.

Nu doe ik dat wel vaker en het is helemaal niet zo erg, sterker nog, ik ben heel, heel blij geweest met dat ritje. Tijdens het begin van de rit had ik namelijk een sms verstuurd naar de eigenaar van een potentiele, nieuwe kamer met de mededeling dat ik bedankte voor de kamer. Aan het einde van de rit heb ik -haast in paniek- wederom ge-smst dat ik dat kamer toch wel wil! Nadat ik alle pro's en contra's zorgvuldig op een rij had gezet tijdens deze inspirerende metro-rit, besloot ik 'gewoon doen!'

Ik ga dus verhuizen. Binnen nu en twee dagen of zo en ben helemaal waanzinnig enthousiast. Ik heb de kamer al gezien, het is een schattig plekje met alles erop en eraan, zelfs een werkende open haard, IN Parijs (10e arrondissement), niet heel erg duur en een normale huisgenoot. Kan niet wachten!

Zo dus, dat wilde ik de wereld even laten weten. Geniet allen van de sneeuw, kou, ijzel en wind. Voor je het weet is het weer voorbij ;-)

2 opmerkingen:

  1. He droppie,

    Succes met je verhuizing, nomaadje!
    Reageer ff op je mail, wellicht dat Martin en ik dit weekend komen, maar dat ligt errug aan het weer.

    Kus, Marloes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hi Abby, De beste wensen voor het nieuwe jaar! Veel geluk, wijsheid en liefde voor 2010! Ik had je lang geleden nog gemaild maar wellicht verkeerde hotmailadres? Dan maar hier een berichtje achterlaten! Hier in het koude Hilvarenbeek is alles goed! Met kleine Joep ook. Ik volg je blog natuurlijk! Erg leuk om te lezen, maar voor mij af en toe iets te zweverig..... Kijk je uit dat je straks niet van de yoga in de zwangerschapsyoga valt! Die is namelijk niet aan te raden! Samenwonen met Russell? Gaat dat echt gebeuren....spannend hoor! Bij Deltas is ook alles onder controle dus blijkbaar heb je het heel goed achtergelaten! Geniet van je avontuur en ik blijf je volgen! X Marieke

    BeantwoordenVerwijderen