vrijdag 25 september 2009

Garage sale!

Ik begin in een eindstadium te belanden! Op papier is mijn hele huis bijna leeg. En dat is echt superfijn, want het is een enorme klus. Mijn kleren, tassen en ander spul gaat mooi in een zak naar Indonesiƫ en een boel spullen staan op Marktplaats. Het mooiste is toch wel om vrienden en familie in huis te hebben die mijn spulletjes bekijken alsof ze door de Ikea lopen!

Ik heb van Peter en Martien een prachtig aanbod gekregen om in respectievelijk een grote zolder en een ruime berging (waar menig Parijzenaar jaloers op zou zijn) mijn spulletjes op te slaan. Ontzettend fijn.

Maar genoeg over spullen & materiaal. Zo belangrijk is dat allemaal niet.

Volgend weekend ga ik alvast een weekje naar Parijs, veel interessanter! Op dinsdag 6 oktober wordt er een lezing gehouden door niemand minder dan Neale Donald Walsch, de schrijver van een aantal ''gesprekken met God''-boeken en daarnaast oprichter van Humanity's Team.

Allerliefste Russell komt ervoor naar Parijs en nog wat vrienden uit Berlijn. Een gezellige internationale happening. Voor mij natuurlijk een prachtig moment om een goed te gaan 'netwerken' en nieuwe vrienden te maken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten