donderdag 17 september 2009

Nog negen dagen




Eén van mijn allereerste blog-berichten begint met werk! En dat is eigenlijk een beetje raar voor iemand die heel groot 'Explore. Dream. Discover.' bovenaan heeft staan.


Maar goed, mijn laatste weekjes bij Uitgeverij Deltas zijn aangebroken. De beurs in Amsterdam, Manuscripta, was mijn laatste grote project, vanaf nu is het afronden en overdragen.

'Nog negen dagen werken en Abby gaat met pensioen', zeggen mijn collega's (met een licht jaloers ondertoontje). 'Neem je wel warme kleren mee, voor als je onder de brug in Parijs moet slapen?!' Ook zo'n leuke uitspraak, vol vertrouwen. En mijn baas: 'Leuk werk heb je, hè?! Dus je gaat nog steeds?!'

HA! Zeker wel!

Ik heb het wel ontzettend naar mijn zin gehad bij deze turbulente, ambitieuze en enigszins aparte uitgeverij in Oosterhout! Heel veel geleerd, zowel uit de boeken als uit de tegenslagen en de behaalde successen.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten