maandag 24 mei 2010

Co-creatie

Na twee/drie maanden met Russell te hebben doorgebracht, is mijn mening aardig verdeeld jegens het alleen terugkeren naar Nederland.

Enerzijds vind ik het jammer om mijn avontuurlijke Canadees niet meer aan mijn zijde te hebben en geen onverwachte prachtige dingen met 'm samen mee te maken. Ik mis ook zijn inspiratie, zijn spirituele levensvisie en zijn liefde.

Anderzijds vind ik het heerlijk om weer onafhankelijk te zijn, mijn eigen gang te gaan en zogezegd 'te leven op mijn eigen tempo'.

Zijn project volg ik nog altijd en het is aardig op dreef. Het 1mandala project heeft een nieuwe, frisse weg ingeslagen en ik kan zeggen, nu ik zijn kunst & werk van dichtbij heb mogen zien; het is werkelijk bewonderenswaardig.

Mensen over de gehele wereld scharen zich samen samen een kunstwerk (een mandala) te maken van Peace/Oneness fotoportretten om zo het eenheidsbewustzijn op deze aardbol te vergroten. Het gebeurt op een manier die elke gewone organisaties vreemd is; enkel met het uitzetten van intenties.

Nu heb ik hier in het dagelijks leven al wat problemen mee, laat staan op een grotere schaal, in de vorm van bedrijfsvisies of -missies.

Het gezamelijk uitzetten van intenties, dromen, wensen en zogezegd samen iets te creeeren (co-creatie), het is allemaal hetzelfde. Het bewijs dat het werkt, en dan ook altijd werkt, daarvan heb ik drie maanden getuige mogen zijn.

Ik heb er op individuele basis ook succes mee gehad. Ik wilde graag in Parijs wonen en hier geld verdienen, dat is de wens die ik een paar maanden geleden in Nederland uitdroeg. En zie nu na vijf maanden Parijs mét betaalde baan!

'Be carefull what you wish for' zeggen ze wel eens en het is meer dan waar. Je hoeft alleen maar de magische woorden uit te spreken en alles wat je wenst met onvoorwaardelijk geloof erin, wordt waarheid.

Het kan allemaal veel mooier. Wat als twee mensen nu besluiten iets te wensen, stel je voor hoeveel krachtiger dat kan zijn. En drie mensen. En tien. En honderdduizend.

De kracht van co-creatie is enorm.
1Mandala met fotoportretten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten