vrijdag 13 juli 2012

Dingen waar ik gelukkig van wordt:

Dit is leuk! Dit moet je eens proberen! Maak gewoon eens een lijstje zoals hieronder, ik garandeer je dat je hiervan al gelukkig wordt. Vervolgens werk je het lijstje gedurende de week gewoon af. Wat is nu precies het probleem met een gelukkig leven leiden ook alweer??

- Dagobert Duck stripjes lezen
- Fietsen door Parijs of op mijn racefiets door Brabant crossen
- Een boterham met pindakaas eten
- Samen slapen en wakker worden met Thijs
- Samen een heerlijke maaltijd nuttigen met Thijs
- Ehhh...van alles samen doen met Thijs
- Kijken hoe je lief slaapt
- Schrijven
- Met vrienden afspreken en een biertje te veel drinken
- Mijn teennagels lakken
- Goeie muziek (her)ontdekken, live muziek beluisteren
- Katten aaien
- Zouk dansen op een gezellige woensdagavond in de Liquid
- De buxusjes en de roze rozen van mijn nieuwe tuin snoeien
- Etc...
- Etc...

:-) :-) :-) :-) :-)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten